Przejdź do treści

Rekrutacja


Rekrutacja rozpoczęła się 30 czerwca 2025 r.

 

Rekrutacja krok po kroku na Wyższej Szkole Nauk Medycznych w Warszawie

Krok 1: Przeczytaj szczegółowe zasady rekrutacji dostępne poniżej.

Krok 2: Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z Biurem ds. rekrutacji lub Biurem ds. Wsparcia Studentów i Dostępności

Krok 3: Wypełnij Formularz. W tym celu przygotuj:

a) Zdjęcie w formacie jpg spełniające wymogi zdjęcia do paszportu lub dowodu osobistego

b) Skan (pdf) lub dobrej jakości zdjęcie (jpg) następujących dokumentów:

– świadectwa ukończenia szkoły ponadpodstawowej;

– świadectwa maturalnego/dojrzałości lub zaświadczenie o wynikach egzaminów maturalnych/dyplom IB/EB lub świadectwa innego egzaminu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia

– zaświadczenia o uzyskanym tytule laureata lub finalisty ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego – jeżeli posiadasz taki tytuł;

– w przypadku rekrutacji na studia na kierunku fizjoterapia –  uprzednio wydrukowane, wypełnione i podpisane Oświadczenia o sprawności fizycznej dostępne tutaj

– w przypadku pracowników/zleceniobiorców GRUPY LUXMED – uprzednio wydrukowana, wypełniona i podpisana zgoda na podjęcie studiów – dokument nieobowiązkowy dostępny tutaj

– w przypadku rekrutacji na studia podyplomowe – dyplom ukończenia studiów

– w przypadku cudzoziemców – dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie min. B2

 

Dodatkowe wymogi formalne dotyczące dokumentów składanych przez cudzoziemców znajdują się w zakładce Rekrutacja – cudzoziemcy

 

Wymagania rekrutacyjne od kandydatów chętnych podjąć

 

1. Jednolite studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia

Nie musisz zdawać matury z biologii, chemii ani fizyki, aby studiować fizjoterapię w Wyższej Szkole Nauk Medycznych.

przeliczenie punktów odbywa się z łącznych wyników uzyskanych na egzaminie maturalnym pisemnym na poziomie bądź podstawowym bądź też rozszerzonym z następujących przedmiotów:

  • język polski;
  • język obcy (wynik z egzaminu maturalnego pisemnego z języka obcego zdawanego na poziomie dwujęzycznym jest traktowany jak wynik z matury na poziomie rozszerzonym);
  • matematyka; według przelicznika dla każdego przedmiotu: 1% poziom podstawowy = 1 punkt, 1% poziom rozszerzony = 1,5 punkt.*

 *w przypadku egzaminu maturalnego zdawanego nie później niż 2009 r. wybrany przedmiot dodatkowy, z którego zdawany był egzamin pisemny

przeliczenie wyników ze świadectwa dojrzałości odbywa się na podstawie ocen z części pisemnej oraz ustnej egzaminu dojrzałości:

  • egzamin pisemny z języka polskiego;
  • egzamin ustny z języka obcego;

egzamin pisemny z wybranego przedmiotu dodatkowego, według przelicznika dla każdego przedmiotu.

Ocena (skala 1-6) Punkty Ocen (skala 2-5) Punkty
Dopuszczający/mierny (2)

30

Dostateczny (3)

40

Dostateczny (3)

40

Dobry (4)

75

Dobry (4)

75

Bardzo dobry (5)

90

Bardzo dobry (5)

100

Celujący (6)

100

w rekrutacji na studia będą uwzględniane wyłącznie wyniki egzaminów zdawanych w języku polskim.

przyjmowani są na studia w pierwszej kolejności, uzyskując w postępowaniu rekrutacyjnym maksymalną możliwą do zdobycia liczbę punktów z egzaminów maturalnych, tj. 450 pkt.

będą kwalifikowani na podstawie, przeliczonych na punkty kwalifikacyjne, wyników z egzaminu maturalnego z przedmiotów:

  • język polski (Standard Level – SL) – egzamin pisemny, a w przypadku cudzoziemców egzamin z języka ojczystego;
  • język obcy nowożytny – egzamin pisemny (SL lub Higher Level – HL),

jeden z grupy przedmiotów wybranych przez kandydata – egzamin pisemny (SL lub HL) według przelicznika dla każdego przedmiotu:

 

Matura międzynarodowa IB

Ocena z przedmiotu na dyplomie

Punkty (SL)

Punkty (HL)

7

100

150

6

88

132

5

75

112

4

60

90

3

45

67

2

20

30

będą kwalifikowani na podstawie łącznych wyników uzyskanych na egzaminie maturalnym z następujących przedmiotów:

  • język polski – egzamin pisemny, a w przypadku cudzoziemców egzamin z języka ojczystego;
  • język obcy nowożytny – egzamin pisemny;
  • jeden z grupy przedmiotów wybranych przez kandydata – egzamin pisemny, według następującego przelicznika dla każdego przedmiotu:

Matura europejska EB

Liczba punktów Punkty – poziom podstawowy Punkty – poziom rozszerzony
9,51 – 10,00 100 150
9,01 – 9,50 90 135
8,51 – 9,00 80 120
8,01 – 8,50 70 105
7,51 – 8,00 60 90
7,01 – 7,50 50 75
6,51 – 7,00 40 60
6,00 – 6,50 20 30

będą kwalifikowani na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich zdawanych egzaminów pisemnych według następującego przelicznika:

Atestat – poziom podstawowy ZNO (skala 100-200) – poziom rozszerzony

– egzamin ZNO jest ważny przez okres 3 lat

ocena

liczba punktów

ocena

liczba punktów

12

100

 

 

 

 

 

2 pkt z ZNO = 1 pkt

11

90

10

80

9

70

8

60

7

50

6

40

5

30

4

20

będą kwalifikowani na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich zdawanych egzaminów pisemnych według następującego przelicznika:

Atestat – poziom podstawowy CT (skala 0-100) – poziom rozszerzony – egzamin CT jest ważny przez okres 2 lat

ocena

liczba punktów

ocena

liczba punktów

10

100

 

 

 

 

 

 

1 pkt z CT = 1 pkt

9

90

8

80

7

65

6

55

5

45

4

30

3

20

przeliczenie wyniku ze świadectwa dojrzałości odbywa się indywidualnie na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich egzaminów zdawanych w ramach matury zagranicznej. Przy czym najwyższy możliwy do uzyskania wynik z pojedynczego egzaminu oznacza 100 punktów w postępowaniu rekrutacyjnym, a najniższy pozytywny wynik oznacza 20 punktów w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku wyrażenia wyniku w wartościach procentowych dokonuje się transformacji według przelicznika: 1% poziom podstawowy = 1 punkt, 1% poziom zaawansowany/rozszerzony = 1,5 punktu.

mogą być uznane wyłącznie wyniki zewnętrznych egzaminów ważnych w terminie zamknięcia rekrutacji w terminie podstawowym.

oznacza, że dla kandydata posługującego się takim świadectwem przeprowadzony zostanie egzamin wstępny, którego wynik stanowić będzie 100% wyniku rekrutacyjnego kandydata. Egzamin wstępny przeprowadzony zostanie po upływie terminu na składania elektronicznych formularzy rekrutacyjnych. O terminie i miejscu egzaminu wstępnego kandydat zostanie poinformowany nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem jego organizacji. Egzamin wstępny to egzamin pisemny, testowy składający się z 50 pytań sprawdzających znajomość kandydata z języka polskiego (20 pytań), matematyki (20 pytań) oraz języka angielskiego (10 pytań). Egzamin uznaje się za złożony z wynikiem pozytywnym, jeżeli kandydat otrzyma co najmniej 20% możliwych do zdobycia punktów, w każdej z części.

Wynik kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie ustalony według przelicznika 1% = 1 punkt w postępowaniu rekrutacyjnym.

decyduje Komisja Rekrutacyjna.

– będziemy oczekiwali, żeby na etapie rekrutacji kandydat złożył oświadczenie w tym zakresie. Wzór oświadczenia będzie dostępny w momencie otwarcia rekrutacji.

– Certyfikatu znajomości języka polskiego na poziomie min. B2 wydany przez Państwową Komisję ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
– Certyfikatu poświadczającego znajomość języka polskiego wydany przez European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages (ECL);
– Certyfikatu poświadczającego znajomość języka polskiego wydany przez telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC);
– Zaświadczenia wydanego po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię zatwierdzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych;
– Zaświadczenia wydanego po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię niepodlegającą obowiązkowi zatwierdzenia przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych;
– Zaświadczenia o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach trwającego nie krócej niż rok;
– Dyplomu ukończenia studiów z wykładowym językiem polskim w uczelni działającej w systemie szkolnictwa wyższego i nauki RP;
– Świadectwa ukończenia za granicą szkoły odpowiadającej szkole ponadpodstawowej z nauczaniem w języku polskim;
– Świadectwa dojrzałości z oceną pozytywną z egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie rozszerzonym z wynikiem na poziomie co najmniej 60%, uzyskane w Rzeczypospolitej Polskiej;
– Świadectwa nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego lub zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych;
– Karty Polaka.

 

2. Studia podyplomowe na kierunku:

Fizjoterapia w sporcie zawodowym i amatorskim: · ukończenie studiów na kierunku fizjoterapia – studia I stopnia (licencjat), studia II stopnia (magister), jednolite studia magisterskie

· Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty (niezawieszone, nieograniczone)

 

Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia: · ukończenie studiów wyższych magisterskich lub licencjackich
Nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia: · ukończenie studiów wyższych magisterskich lub licencjackich

· dla ścieżki Zarządzanie medyczne – wymagane dodatkowo wykształcenie medyczne

 

Rekrutacja na studia podyplomowe rozpoczyna się 30 czerwca 2025 r. i trwać będzie do wyczerpania limitu miejsc na poszczególnych rodzajach studiów, nie dłużej niż do 26 września 2025 r.
Kandydaci przyjęci na studia podyplomowe będą sukcesywnie informowani za pomocą wiadomości e-mail. Ostateczna decyzja o przyjęciu na studia nastąpi po dostarczeniu kompletu wymaganych dokumentów do Uczelni.

O kwalifikacji na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyższa Szkoła Nauk Medycznych w Warszawie zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia danego rodzaju studiów podyplomowych w przypadku braku wystarczającej liczby chętnych.

Zasady rekrutacji cudzoziemców

Wyższa Szkoła Nauk Medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2024 r. poz. 769 z późn.zm.) może rekrutować wyłącznie cudzoziemców (czyli osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego), którzy są:

  • członkami misji dyplomatycznych i urzędów konsularnych państw obcych oraz innych osób zrównanych z nimi na podstawie ustaw, umów lub powszechnie ustalonych zwyczajów międzynarodowych pod warunkiem wzajemności i posiadania przez te osoby dokumentów potwierdzających pełnienie przez nie funkcji uprawniających do wjazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i pobytu na tym terytorium;
  • obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (Norwegia, Islandia, Lichtenstein) lub Konfederacji Szwajcarskiej oraz członków ich rodzin, którzy do nich dołączają lub z nimi przebywają;
  • członkami rodzin obywateli Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu art. 2 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz. U. z 2021 r. poz. 1697 oraz z 2023 r. poz. 547), którzy do nich dołączają lub z nimi przebywają;
  • obywatelami Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, o których mowa w art. 10 ust. 1 lit. b (obywatele Zjednoczonego Królestwa, którzy korzystali z prawa pobytu w państwie członkowskim zgodnie z prawem Unii przed zakończeniem okresu przejściowego i potem w dalszym ciągu w nim zamieszkują) i d (obywateli Zjednoczonego Królestwa, którzy korzystali z uprawnień pracowników przygranicznych w co najmniej jednym państwie członkowskim zgodnie z prawem Unii przed zakończeniem okresu przejściowego i potem w dalszym ciągu z nich korzystają) Umowy o Wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej (Dz. Urz. UE L 29 z 31.01.2020, str. 7) oraz członków ich rodzin, o których mowa w art. 10 ust. 1 lit. e i f tej umowy;
  • cudzoziemcami posiadającymi KARTĘ POLAKA.

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej będą weryfikowane po zakwalifikowaniu kandydata po każdym z kolejnych etapów rekrutacji. Listę niezbędnych dokumentów i termin ich dostarczenia ustali Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej na podstawie indywidualnej sytuacji prawnej i faktycznej kandydata.

W przypadku wątpliwości dotyczących możliwości udziału w rekrutacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Rekrutacji:

Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

Tel.: 22 339 37 80

Kandydat, który załącza w formularzu rekrutacyjnym skan wymaganych dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, zobowiązany jest załączyć skan oryginalnych dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski w sporządzonym przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.

Ponadto dokumenty, o których mowa powyżej (świadectwo ukończenia szkoły ponadpodstawowej oraz świadectwo maturalne) powinny:

  • zostać dołączone wraz z potwierdzeniem legalizacji ww. dokumentu do obrotu na terytorium RP, oraz
  • opatrzone klauzulą apostille

jeżeli uznanie równoważności nie odbywa się z mocy prawa na podstawie odrębnych przepisów lub umów międzynarodowych.

Legalizacja dyplomu nie jest potrzebna gdy:

Klauzula apostille nie jest wymagana w przypadku dokumentów wydanych przez instytucje z krajów UE, EFTA – EOG, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

 

Kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią za granicą, mogą rozpocząć studia pod warunkiem, że posiadają:

  1. świadectwa i inne dokumenty wydane przez szkołę lub instytucję edukacyjną działającą w systemie edukacji państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie w tych państwach;
  2. dyplomy IB (International Baccalaureate) wydane przez organizację International Baccalaureate Organization w Genewie;
  3. dyplomy EB (European Baccalaureate) wydane przez Szkoły Europejskie zgodnie z Konwencją o Statucie Szkół Europejskich, sporządzoną w Luksemburgu dnia 21 czerwca 1994 r. (Dz. U. z 2005 r. poz. 10);
  4. świadectwa i inne dokumenty wydane za granicą przez szkoły lub instytucje edukacyjne uznawane przez państwo, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji działają, objęte postanowieniami umów międzynarodowych (np. Ukraina): https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach/swiadectwo-szkoly-sredniej
  5. świadectwo lub inny dokument niebędący dokumentem, o którym mowa w punktach 1-4, który uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia w państwie, w którego systemie edukacji działa instytucja, która je wydała.

 

W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 5 wraz z świadectwem należy przedłożyć pisemną informację:

  • Dyrektor NAWA (Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej) wydaną na wniosek zainteresowanego złożony począwszy od 1 lipca 2025 r., po przedłożeniu przez niego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz świadectwa lub innego dokumentu, o tym świadectwie lub innym dokumencie potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej;
  • Wojewódzkiego Kuratorium Oświaty, wydaną na wniosek zainteresowanego złożony do dnia 30 czerwca 2025 r. po przedłożeniu przez niego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz świadectwa lub innego dokumentu, o tym świadectwie lub innym dokumencie potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej.

 

W przypadku kandydatów posługujących się świadectwem, o którym mowa w pkt. 5, przeprowadzony zostanie egzamin wstępny, którego wynik stanowić będzie 100% wyniku rekrutacyjnego kandydata. Egzamin wstępny przeprowadzony zostanie po upływie terminu na składania elektronicznych formularzy rekrutacyjnych. O terminie i miejscu egzaminu wstępnego kandydat zostanie poinformowany nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem jego organizacji. Egzamin wstępny to egzamin pisemny, testowy składający się z 50 pytań sprawdzających znajomość kandydata z języka polskiego (20 pytań), matematyki (20 pytań) oraz języka angielskiego (10 pytań). Egzamin uznaje się za złożony z wynikiem pozytywnym, jeżeli kandydat otrzyma co najmniej 20% możliwych do zdobycia punktów, w każdej z części.

Wykaz państw, w których wydane dokumenty dotyczące ukończenia szkoły średniej uznawane są automatycznie znajduje się po następującym linkiem: https://nawa.gov.pl/images/Uznawalnosc/SYRENA/Dokumenty-uprawniajace-do-ubiegania-sie-o-przyjecie-na-studia_automatyczne-uznanie_24.06.2025.pdf

Wykaz państw, w których wydane dokumenty dotyczące ukończenia szkoły średniej wymagają informacji Dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej znajdują się pod następującym linkiem:

https://nawa.gov.pl/images/SYRENA/Dokumenty-uprawniajace-do-ubiegania-sie-o-przyjecie-na-studia_informacja-NAWA_24.06.2025.pdf

Procedura ubiegania się o informację Dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej została opisana pod następującym linkiem:

https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach/swiadectwo-szkoly-sredniej

 

Kandydat – cudzoziemiec, niezależnie od posiadanego obywatelstwa, zobowiązany jest także załączyć w formularzu rekrutacyjnym dokument poświadczający znajomość języka polskiego na poziomie biegłości językowej, nie niższym niż B2.

Zgodnie z projektem rozporządzenia katalog dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego na poziomie nie niższym niż B2 to[1]:

  1. certyfikat znajomości języka polskiego, o którym mowa w art. 11a ust. 2 ustawy z dnia
    7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2024 r. poz. 1556);
  2. certyfikat poświadczający znajomość języka polskiego wydany przez instytucję:
    a) European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Language (ECL), albo
    b) telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC);
  3. zaświadczenie wydane po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię:
    a) zatwierdzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na potrzeby przyjmowania cudzoziemców w celu podjęcia lub kontynuacji studiów zgodnie z art.144 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2024 r. poz. 769, z późn.zm.) albo
    b) niepodlegającą obowiązkowi zatwierdzenia przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na potrzeby przyjmowania cudzoziemców w celu podjęcia lub kontynuacji studiów zgodnie z art. 144 ust. 5 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach, i w stosunku do której nie została wydana decyzja o zakazie przyjmowania cudzoziemców, o której mowa w art. 144a ust. 1 tej ustawy
    – poświadczające znajomość języka polskiego na poziomie biegłości językowej B2, C1 albo C2.
  1. zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach, o którym mowa w art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach;
  2. dyplom ukończenia studiów z wykładowym językiem polskim w uczelni działającej w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. świadectwo ukończenia za granicą szkoły odpowiadającej szkole ponadpodstawowej w rozumieniu art. 2 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737,  z późn.zm.), w której było prowadzone nauczanie w języku polskim;
  4. świadectwo dojrzałości z oceną pozytywną z egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie rozszerzonym z wynikiem na poziomie co najmniej 60%, uzyskane w Rzeczypospolitej Polskiej;
  5. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości, o którym mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 25 listopada 2004 r. o zawodzie tłumacza przysięgłego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1326) albo zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych.
  6. Kartę Polaka.

 

[1] Katalog dokumentów może ulec zmianie, gdyż rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach nie zostało jeszcze wydane.

Informacje na temat opłat

0 zł

opłaty wpisowej

0 zł

opłaty rekrutacyjnej w podstawowym terminie rekrutacji

0 zł

za orzeczenie lekarza medycyny pracy w placówkach Grupy LUX MED

0 zł

więcej w przypadku płatności czesnego w 10 ratach

Wysokość czesnego na kierunku fizjoterapia – jednolite studia magisterskie

Czesne – wysokość
I rok II rok III rok IV rok V rok
Płatność jednorazowa 8 000 zł 8 500 zł 9 000 zł 9 000 zł 9 000 zł
Płatność
w 2 ratach semestralnych
4 000 zł 4 250 zł 4 500 zł 4 500 zł 4 500 zł
Płatność w 10 ratach 800 zł 850 zł 900 zł 900 zł 900 zł

 

Wysokość czesnego na studiach podyplomowych:

 

Fizjoterapia w sporcie zawodowym i amatorskim

Czesne: 10 000 zł

Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

Czesne: 10 000 zł

Nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia

Czesne: 10 000 zł

 Rok akademicki 2025/26
Płatność jednorazowa 10 000 zł
Płatność w 2 ratach semestralnych 2 x 5 000 zł
Płatność w 10 ratach 1 000 zł

Terminy płatności w roku akademickim 2025/2026

Czesne za dany rok akademicki może być płatne:

  1. jednorazowo za cały rok akademicki – najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych,
    od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*;
  2. w dwóch równych ratach semestralnych – pierwsza rata płatna najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*;
  3. w dziesięciu równych ratach – pierwsza rata płatna najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*,  kolejne raty płatne w terminach do:

a) 31 października 2025;

b) 30 listopada 2025;

c) 31 grudnia 2025;

d) 31 stycznia 2026;

e) 28 lutego 2026;

f) 31 marca 2026;

g) 30 kwietnia 2026;

h) 30 maja 2026;

i) 30 czerwca 2026.

 

Opłaty czesnego są na następujący rachunek bankowy Uczelni: 

80 1600 1462 1715 1005 0000 0005,

IBAN: PL80 1600 1462 1715 1005 0000 0005

SWIFT: PPABPLPKXXX

tytułem: imię i nazwisko studenta, kierunek studiów, rodzaj opłaty

*W przypadku złożenia przez osobę przyjętą na studia pisemnej rezygnacji ze studiów przed
1 października
, osobie tej przysługuje zwrot wpłaconego czesnego w całości.

 

Rekrutacja na fizjoterapię – złóż swoją aplikację

    Dane osobowe

    Podstawowe informacje

    Numer identyfikacyjny

    Pracownik Grupy LUX MED

    Pracownik Grupy LUX MED posiadający zaświadczenie od pracodawcy?

    Adres zamieszkania

    Adres korespondencyjny

    Adres korespondencyjny

    Dane kontaktowe

    Informacje dotyczące szkoły

    Informacje dotyczące olimpiad przedmiotowych

    Jestem laureatem lub finalistą ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego?

    Informacje dotyczące egzaminu dojrzałości/egzaminu maturalnego

    Oceny do postępowania rekrutacyjnego:

    Przedmiot 1

    Przedmiot 2

    Przedmiot 3

    Oświadczenie o sprawności fizycznej

    Badanie lekarskie

    W przypadku kwalifikacji na pierwszy rok studiów chcę otrzymać bezpłatne skierowanie na badanie lekarza medycyny pracy w placówce LUX MED Sp. z o.o. celem uzyskania orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia studiów na danym kierunku.

    Znajomość języka polskiego (obowiązuje wyłącznie cudzoziemców)

    Czy jesteś cudzoziemcem i ten rozdział Cię dotyczy?

    Biuro Rekrutacji Wyższej Szkoły Nauk Medycznych w Warszawie

    Szturmowa 2, Budynek A, piętro V

    02-678 Warszawa

    Tel: 22 339 37 80 

    Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

     

    Godziny pracy Biura Rekrutacji

    poniedziałek – piątek: 11.00-14.30

    Rekrutacja na studia podyplomowe – złóż swoją aplikację

      Wybór kierunku studiów


      Dane osobowe

      Podstawowe informacje

      Numer identyfikacyjny

      Pracownik Grupy LUX MED

      Pracownik Grupy LUX MED posiadający zaświadczenie od pracodawcy?

      Adres zamieszkania

      Adres korespondencyjny

      Adres korespondencyjny

      Dane kontaktowe

      Informacje o wykształceniu


      Informacje o ukończonej szkole wyższej

      Biuro Rekrutacji Wyższej Szkoły Nauk Medycznych w Warszawie

      Szturmowa 2, Budynek A, piętro V

      02-678 Warszawa

      Tel: 22 339 37 80 

      Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

       

      Godziny pracy Biura Rekrutacji

      poniedziałek – piątek: 11.00-14.30

      Biuro ds. Wsparcia Studentów i Dostępności

      Kandydaci z niepełnosprawnościami zamierzający ubiegać się o przyjęcie na studia w Wyższej Szkole Nauk Medycznych mogą zwracać się po poradę i pomoc do Biura ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

      Wszyscy kandydaci przechodzą postępowanie kwalifikacyjne, odpowiednie dla wybranego przez siebie kierunku studiów. Niezbędne informacje związane z procesem rejestracji na studia oraz szczegółowe wymogi rekrutacyjne znajdują się w zakładce rekrutacja.

      Wyższa Szkoła Nauk Medycznych nie wprowadza żadnych ulg lub zwolnień z egzaminów dla osób z niepełnosprawnościami.

      Jedyny egzamin jaki jest przewidywany w rekrutacji na rok akademicki 2025/26 to egzamin z języka polskiego dla cudzoziemców, którzy nie posiadają udokumentowanej znajomości z języka polskiego na poziomie min. B1.  Kandydat może wnioskować o dostosowanie formy egzaminu do  jego potrzeb wynikających z sytuacji zdrowotnej.

       

      Studia na kierunku fizjoterapia wymagają sprawności fizycznej i umiejętności pływania

      w procesie rekrutacji konieczne jest złożenie oświadczenia w tym zakresie – w przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących oświadczenia, również możliwy jest kontakt z Biurem ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

       

      Jeżeli nie masz dostępu do komputera (lub innego urządzenia, również mobilnego) lub Internetu, możesz także skorzystać z pomocy Biura ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

       

      Zadzwoń i uzyskaj niezbędne informacje lub umów się na spotkanie

      Biuro ds. Wsparcia Studentów i Dostępności:

      Kierownik: mgr Agnieszka Rzeźnik

      e-mail: dostępnosc@wsnm.edu.pl

      tel.: 22 339 37 80