Przejdź do treści

Rekrutacja


Rekrutacja rozpoczęła się 30 czerwca 2025 r.

 

Rekrutacja krok po kroku na Wyższej Szkole Nauk Medycznych w Warszawie

Krok 1: Przeczytaj szczegółowe zasady rekrutacji dostępne poniżej.

Krok 2: Jeżeli masz wątpliwości skontaktuj się z Biurem ds. rekrutacji lub Biurem ds. Wsparcia Studentów i Dostępności

Krok 3: Wypełnij Formularz. W tym celu przygotuj:

a) Zdjęcie w formacie jpg spełniające wymogi zdjęcia do paszportu lub dowodu osobistego

b) Skan (pdf) lub dobrej jakości zdjęcie (jpg) następujących dokumentów:

– świadectwa ukończenia szkoły ponadpodstawowej;

– świadectwa maturalnego/dojrzałości lub zaświadczenie o wynikach egzaminów maturalnych/dyplom IB/EB lub świadectwa innego egzaminu uprawniającego do ubiegania się o przyjęcie na studia

– zaświadczenia o uzyskanym tytule laureata lub finalisty ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego – jeżeli posiadasz taki tytuł;

– w przypadku rekrutacji na studia na kierunku fizjoterapia –  uprzednio wydrukowane, wypełnione i podpisane Oświadczenia o sprawności fizycznej dostępne tutaj

– w przypadku pracowników/zleceniobiorców GRUPY LUXMED – uprzednio wydrukowana, wypełniona i podpisana zgoda na podjęcie studiów – dokument nieobowiązkowy dostępny tutaj

– w przypadku rekrutacji na studia podyplomowe – dyplom ukończenia studiów

– w przypadku cudzoziemców – dokument potwierdzający znajomość języka polskiego na poziomie min. B2

 

Dodatkowe wymogi formalne dotyczące dokumentów składanych przez cudzoziemców znajdują się w zakładce Rekrutacja – cudzoziemcy

 

Wymagania rekrutacyjne od kandydatów chętnych podjąć

 

1. Jednolite studia magisterskie na kierunku Fizjoterapia

Nie musisz zdawać matury z biologii, chemii ani fizyki, aby studiować fizjoterapię w Wyższej Szkole Nauk Medycznych.

przeliczenie punktów odbywa się z łącznych wyników uzyskanych na egzaminie maturalnym pisemnym na poziomie bądź podstawowym bądź też rozszerzonym z następujących przedmiotów:

  • język polski;
  • język obcy (wynik z egzaminu maturalnego pisemnego z języka obcego zdawanego na poziomie dwujęzycznym jest traktowany jak wynik z matury na poziomie rozszerzonym);
  • matematyka; według przelicznika dla każdego przedmiotu: 1% poziom podstawowy = 1 punkt, 1% poziom rozszerzony = 1,5 punkt.*

 *w przypadku egzaminu maturalnego zdawanego nie później niż 2009 r. wybrany przedmiot dodatkowy, z którego zdawany był egzamin pisemny

przeliczenie wyników ze świadectwa dojrzałości odbywa się na podstawie ocen z części pisemnej oraz ustnej egzaminu dojrzałości:

  • egzamin pisemny z języka polskiego;
  • egzamin ustny z języka obcego;

egzamin pisemny z wybranego przedmiotu dodatkowego, według przelicznika dla każdego przedmiotu.

Ocena (skala 1-6) Punkty Ocen (skala 2-5) Punkty
Dopuszczający/mierny (2)

30

Dostateczny (3)

40

Dostateczny (3)

40

Dobry (4)

75

Dobry (4)

75

Bardzo dobry (5)

90

Bardzo dobry (5)

100

Celujący (6)

100

w rekrutacji na studia będą uwzględniane wyłącznie wyniki egzaminów zdawanych w języku polskim.

przyjmowani są na studia w pierwszej kolejności, uzyskując w postępowaniu rekrutacyjnym maksymalną możliwą do zdobycia liczbę punktów z egzaminów maturalnych, tj. 450 pkt.

będą kwalifikowani na podstawie, przeliczonych na punkty kwalifikacyjne, wyników z egzaminu maturalnego z przedmiotów:

  • język polski (Standard Level – SL) – egzamin pisemny, a w przypadku cudzoziemców egzamin z języka ojczystego;
  • język obcy nowożytny – egzamin pisemny (SL lub Higher Level – HL),

jeden z grupy przedmiotów wybranych przez kandydata – egzamin pisemny (SL lub HL) według przelicznika dla każdego przedmiotu:

 

Matura międzynarodowa IB

Ocena z przedmiotu na dyplomie

Punkty (SL)

Punkty (HL)

7

100

150

6

88

132

5

75

112

4

60

90

3

45

67

2

20

30

będą kwalifikowani na podstawie łącznych wyników uzyskanych na egzaminie maturalnym z następujących przedmiotów:

  • język polski – egzamin pisemny, a w przypadku cudzoziemców egzamin z języka ojczystego;
  • język obcy nowożytny – egzamin pisemny;
  • jeden z grupy przedmiotów wybranych przez kandydata – egzamin pisemny, według następującego przelicznika dla każdego przedmiotu:

Matura europejska EB

Liczba punktów Punkty – poziom podstawowy Punkty – poziom rozszerzony
9,51 – 10,00 100 150
9,01 – 9,50 90 135
8,51 – 9,00 80 120
8,01 – 8,50 70 105
7,51 – 8,00 60 90
7,01 – 7,50 50 75
6,51 – 7,00 40 60
6,00 – 6,50 20 30

będą kwalifikowani na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich zdawanych egzaminów pisemnych według następującego przelicznika:

Atestat – poziom podstawowy ZNO (skala 100-200) – poziom rozszerzony

– egzamin ZNO jest ważny przez okres 3 lat

ocena

liczba punktów

ocena

liczba punktów

12

100

 

 

 

 

 

2 pkt z ZNO = 1 pkt

11

90

10

80

9

70

8

60

7

50

6

40

5

30

4

20

będą kwalifikowani na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich zdawanych egzaminów pisemnych według następującego przelicznika:

Atestat – poziom podstawowy CT (skala 0-100) – poziom rozszerzony – egzamin CT jest ważny przez okres 2 lat

ocena

liczba punktów

ocena

liczba punktów

10

100

 

 

 

 

 

 

1 pkt z CT = 1 pkt

9

90

8

80

7

65

6

55

5

45

4

30

3

20

przeliczenie wyniku ze świadectwa dojrzałości odbywa się indywidualnie na podstawie średniej arytmetycznej ze wszystkich egzaminów zdawanych w ramach matury zagranicznej. Przy czym najwyższy możliwy do uzyskania wynik z pojedynczego egzaminu oznacza 100 punktów w postępowaniu rekrutacyjnym, a najniższy pozytywny wynik oznacza 20 punktów w postępowaniu rekrutacyjnym. W przypadku wyrażenia wyniku w wartościach procentowych dokonuje się transformacji według przelicznika: 1% poziom podstawowy = 1 punkt, 1% poziom zaawansowany/rozszerzony = 1,5 punktu.

mogą być uznane wyłącznie wyniki zewnętrznych egzaminów ważnych w terminie zamknięcia rekrutacji w terminie podstawowym.

oznacza, że dla kandydata posługującego się takim świadectwem przeprowadzony zostanie egzamin wstępny, którego wynik stanowić będzie 100% wyniku rekrutacyjnego kandydata. Egzamin wstępny przeprowadzony zostanie po upływie terminu na składania elektronicznych formularzy rekrutacyjnych. O terminie i miejscu egzaminu wstępnego kandydat zostanie poinformowany nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem jego organizacji. Egzamin wstępny to egzamin pisemny, testowy składający się z 50 pytań sprawdzających znajomość kandydata z języka polskiego (20 pytań), matematyki (20 pytań) oraz języka angielskiego (10 pytań). Egzamin uznaje się za złożony z wynikiem pozytywnym, jeżeli kandydat otrzyma co najmniej 20% możliwych do zdobycia punktów, w każdej z części.

Wynik kandydata w postępowaniu rekrutacyjnym zostanie ustalony według przelicznika 1% = 1 punkt w postępowaniu rekrutacyjnym.

decyduje Komisja Rekrutacyjna.

– będziemy oczekiwali, żeby na etapie rekrutacji kandydat złożył oświadczenie w tym zakresie. Wzór oświadczenia będzie dostępny w momencie otwarcia rekrutacji.

– Certyfikatu znajomości języka polskiego na poziomie min. B2 wydany przez Państwową Komisję ds. Poświadczania Znajomości Języka Polskiego jako Obcego;
– Certyfikatu poświadczającego znajomość języka polskiego wydany przez European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Languages (ECL);
– Certyfikatu poświadczającego znajomość języka polskiego wydany przez telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC);
– Zaświadczenia wydanego po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię zatwierdzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych;
– Zaświadczenia wydanego po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię niepodlegającą obowiązkowi zatwierdzenia przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych;
– Zaświadczenia o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach trwającego nie krócej niż rok;
– Dyplomu ukończenia studiów z wykładowym językiem polskim w uczelni działającej w systemie szkolnictwa wyższego i nauki RP;
– Świadectwa ukończenia za granicą szkoły odpowiadającej szkole ponadpodstawowej z nauczaniem w języku polskim;
– Świadectwa dojrzałości z oceną pozytywną z egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie rozszerzonym z wynikiem na poziomie co najmniej 60%, uzyskane w Rzeczypospolitej Polskiej;
– Świadectwa nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego lub zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych;
– Karty Polaka.

 

2. Studia podyplomowe na kierunku:

Fizjoterapia w sporcie zawodowym i amatorskim: · ukończenie studiów na kierunku fizjoterapia – studia I stopnia (licencjat), studia II stopnia (magister), jednolite studia magisterskie

· Prawo wykonywania zawodu fizjoterapeuty (niezawieszone, nieograniczone)

 

Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia: · ukończenie studiów wyższych magisterskich lub licencjackich
Nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia: · ukończenie studiów wyższych magisterskich lub licencjackich

· dla ścieżki Zarządzanie medyczne – wymagane dodatkowo wykształcenie medyczne

 

Rekrutacja na studia podyplomowe rozpoczyna się 30 czerwca 2025 r. i trwać będzie do wyczerpania limitu miejsc na poszczególnych rodzajach studiów, nie dłużej niż do 26 września 2025 r.
Kandydaci przyjęci na studia podyplomowe będą sukcesywnie informowani za pomocą wiadomości e-mail. Ostateczna decyzja o przyjęciu na studia nastąpi po dostarczeniu kompletu wymaganych dokumentów do Uczelni.

O kwalifikacji na studia podyplomowe decyduje kolejność zgłoszeń.

Wyższa Szkoła Nauk Medycznych w Warszawie zastrzega sobie prawo do rezygnacji z uruchomienia danego rodzaju studiów podyplomowych w przypadku braku wystarczającej liczby chętnych.

Zasady rekrutacji cudzoziemców

Wyższa Szkoła Nauk Medycznych, zgodnie z ustawą z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2024 r. poz. 769 z późn.zm.) może rekrutować wyłącznie cudzoziemców (czyli osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego), którzy są:

  • członkami misji dyplomatycznych i urzędów konsularnych państw obcych oraz innych osób zrównanych z nimi na podstawie ustaw, umów lub powszechnie ustalonych zwyczajów międzynarodowych pod warunkiem wzajemności i posiadania przez te osoby dokumentów potwierdzających pełnienie przez nie funkcji uprawniających do wjazdu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i pobytu na tym terytorium;
  • obywatelami państw członkowskich Unii Europejskiej, państw członkowskich Europejskiego Stowarzyszenia Wolnego Handlu (EFTA) – stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym (Norwegia, Islandia, Lichtenstein) lub Konfederacji Szwajcarskiej oraz członków ich rodzin, którzy do nich dołączają lub z nimi przebywają;
  • członkami rodzin obywateli Rzeczypospolitej Polskiej w rozumieniu art. 2 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 14 lipca 2006 r. o wjeździe na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich Unii Europejskiej i członków ich rodzin (Dz. U. z 2021 r. poz. 1697 oraz z 2023 r. poz. 547), którzy do nich dołączają lub z nimi przebywają;
  • obywatelami Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej, o których mowa w art. 10 ust. 1 lit. b (obywatele Zjednoczonego Królestwa, którzy korzystali z prawa pobytu w państwie członkowskim zgodnie z prawem Unii przed zakończeniem okresu przejściowego i potem w dalszym ciągu w nim zamieszkują) i d (obywateli Zjednoczonego Królestwa, którzy korzystali z uprawnień pracowników przygranicznych w co najmniej jednym państwie członkowskim zgodnie z prawem Unii przed zakończeniem okresu przejściowego i potem w dalszym ciągu z nich korzystają) Umowy o Wystąpieniu Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej z Unii Europejskiej i Europejskiej Wspólnoty Energii Atomowej (Dz. Urz. UE L 29 z 31.01.2020, str. 7) oraz członków ich rodzin, o których mowa w art. 10 ust. 1 lit. e i f tej umowy;
  • cudzoziemcami posiadającymi KARTĘ POLAKA.

Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków, o których mowa powyżej będą weryfikowane po zakwalifikowaniu kandydata po każdym z kolejnych etapów rekrutacji. Listę niezbędnych dokumentów i termin ich dostarczenia ustali Przewodniczący Komisji Rekrutacyjnej na podstawie indywidualnej sytuacji prawnej i faktycznej kandydata.

W przypadku wątpliwości dotyczących możliwości udziału w rekrutacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Rekrutacji:

Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

Tel.: 22 339 37 80

Kandydat, który załącza w formularzu rekrutacyjnym skan wymaganych dokumentów sporządzonych w języku innym niż język polski, zobowiązany jest załączyć skan oryginalnych dokumentów wraz z tłumaczeniem na język polski w sporządzonym przez tłumacza przysięgłego wpisanego na listę tłumaczy przysięgłych prowadzoną przez Ministra Sprawiedliwości.

Ponadto dokumenty, o których mowa powyżej (świadectwo ukończenia szkoły ponadpodstawowej oraz świadectwo maturalne) powinny:

  • zostać dołączone wraz z potwierdzeniem legalizacji ww. dokumentu do obrotu na terytorium RP, oraz
  • opatrzone klauzulą apostille

jeżeli uznanie równoważności nie odbywa się z mocy prawa na podstawie odrębnych przepisów lub umów międzynarodowych.

Legalizacja dyplomu nie jest potrzebna gdy:

Klauzula apostille nie jest wymagana w przypadku dokumentów wydanych przez instytucje z krajów UE, EFTA – EOG, Konfederacji Szwajcarskiej oraz Zjednoczonego Królestwa Wielkiej Brytanii i Irlandii Północnej.

 

Kandydaci, którzy ukończyli szkołę średnią za granicą, mogą rozpocząć studia pod warunkiem, że posiadają:

  1. świadectwa i inne dokumenty wydane przez szkołę lub instytucję edukacyjną działającą w systemie edukacji państwa członkowskiego Unii Europejskiej, państwa członkowskiego Organizacji Współpracy Gospodarczej i Rozwoju (OECD) lub państwa członkowskiego Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) – strony umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, uprawniające do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia i jednolite studia magisterskie w tych państwach;
  2. dyplomy IB (International Baccalaureate) wydane przez organizację International Baccalaureate Organization w Genewie;
  3. dyplomy EB (European Baccalaureate) wydane przez Szkoły Europejskie zgodnie z Konwencją o Statucie Szkół Europejskich, sporządzoną w Luksemburgu dnia 21 czerwca 1994 r. (Dz. U. z 2005 r. poz. 10);
  4. świadectwa i inne dokumenty wydane za granicą przez szkoły lub instytucje edukacyjne uznawane przez państwo, na którego terytorium lub w którego systemie edukacji działają, objęte postanowieniami umów międzynarodowych (np. Ukraina): https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach/swiadectwo-szkoly-sredniej
  5. świadectwo lub inny dokument niebędący dokumentem, o którym mowa w punktach 1-4, który uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej, jeżeli uprawnia do ubiegania się o przyjęcie na studia w państwie, w którego systemie edukacji działa instytucja, która je wydała.

 

W przypadku dokumentów, o których mowa w pkt 5 wraz z świadectwem należy przedłożyć pisemną informację:

  • Dyrektor NAWA (Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej) wydaną na wniosek zainteresowanego złożony począwszy od 1 lipca 2025 r., po przedłożeniu przez niego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz świadectwa lub innego dokumentu, o tym świadectwie lub innym dokumencie potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej;
  • Wojewódzkiego Kuratorium Oświaty, wydaną na wniosek zainteresowanego złożony do dnia 30 czerwca 2025 r. po przedłożeniu przez niego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz świadectwa lub innego dokumentu, o tym świadectwie lub innym dokumencie potwierdzającą uprawnienie do ubiegania się o przyjęcie na studia pierwszego stopnia lub jednolite studia magisterskie w Rzeczypospolitej Polskiej.

 

W przypadku kandydatów posługujących się świadectwem, o którym mowa w pkt. 5, przeprowadzony zostanie egzamin wstępny, którego wynik stanowić będzie 100% wyniku rekrutacyjnego kandydata. Egzamin wstępny przeprowadzony zostanie po upływie terminu na składania elektronicznych formularzy rekrutacyjnych. O terminie i miejscu egzaminu wstępnego kandydat zostanie poinformowany nie później niż na 5 dni przed ustalonym terminem jego organizacji. Egzamin wstępny to egzamin pisemny, testowy składający się z 50 pytań sprawdzających znajomość kandydata z języka polskiego (20 pytań), matematyki (20 pytań) oraz języka angielskiego (10 pytań). Egzamin uznaje się za złożony z wynikiem pozytywnym, jeżeli kandydat otrzyma co najmniej 20% możliwych do zdobycia punktów, w każdej z części.

Wykaz państw, w których wydane dokumenty dotyczące ukończenia szkoły średniej uznawane są automatycznie znajduje się po następującym linkiem: https://nawa.gov.pl/images/Uznawalnosc/SYRENA/Dokumenty-uprawniajace-do-ubiegania-sie-o-przyjecie-na-studia_automatyczne-uznanie_24.06.2025.pdf

Wykaz państw, w których wydane dokumenty dotyczące ukończenia szkoły średniej wymagają informacji Dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej znajdują się pod następującym linkiem:

https://nawa.gov.pl/images/SYRENA/Dokumenty-uprawniajace-do-ubiegania-sie-o-przyjecie-na-studia_informacja-NAWA_24.06.2025.pdf

Procedura ubiegania się o informację Dyrektora Narodowej Agencji Wymiany Akademickiej została opisana pod następującym linkiem:

https://nawa.gov.pl/uznawalnosc/wydawanie-informacji-o-zagranicznych-dyplomach/swiadectwo-szkoly-sredniej

 

Kandydat – cudzoziemiec, niezależnie od posiadanego obywatelstwa, zobowiązany jest także załączyć w formularzu rekrutacyjnym dokument poświadczający znajomość języka polskiego na poziomie biegłości językowej, nie niższym niż B2.

Zgodnie z projektem rozporządzenia katalog dokumentów potwierdzających znajomość języka polskiego na poziomie nie niższym niż B2 to[1]:

  1. certyfikat znajomości języka polskiego, o którym mowa w art. 11a ust. 2 ustawy z dnia
    7 października 1999 r. o języku polskim (Dz. U. z 2024 r. poz. 1556);
  2. certyfikat poświadczający znajomość języka polskiego wydany przez instytucję:
    a) European Consortium for the Certificate of Attainment in Modern Language (ECL), albo
    b) telc GmbH, WBT Weiterbildungs-Testsysteme GmbH (TELC);
  3. zaświadczenie wydane po przeprowadzeniu egzaminu z języka polskiego przez uczelnię:
    a) zatwierdzoną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na potrzeby przyjmowania cudzoziemców w celu podjęcia lub kontynuacji studiów zgodnie z art.144 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach (Dz. U. z 2024 r. poz. 769, z późn.zm.) albo
    b) niepodlegającą obowiązkowi zatwierdzenia przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych na potrzeby przyjmowania cudzoziemców w celu podjęcia lub kontynuacji studiów zgodnie z art. 144 ust. 5 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach, i w stosunku do której nie została wydana decyzja o zakazie przyjmowania cudzoziemców, o której mowa w art. 144a ust. 1 tej ustawy
    – poświadczające znajomość języka polskiego na poziomie biegłości językowej B2, C1 albo C2.
  1. zaświadczenie o ukończeniu kursu przygotowawczego do podjęcia nauki na studiach, o którym mowa w art. 60 ust. 4 ustawy z dnia 12 grudnia 2013 r. o cudzoziemcach;
  2. dyplom ukończenia studiów z wykładowym językiem polskim w uczelni działającej w systemie szkolnictwa wyższego i nauki Rzeczypospolitej Polskiej;
  3. świadectwo ukończenia za granicą szkoły odpowiadającej szkole ponadpodstawowej w rozumieniu art. 2 pkt 2 lit. b ustawy z dnia 14 grudnia 2016 r. – Prawo oświatowe (Dz. U. z 2024 r. poz. 737,  z późn.zm.), w której było prowadzone nauczanie w języku polskim;
  4. świadectwo dojrzałości z oceną pozytywną z egzaminu maturalnego z języka polskiego na poziomie rozszerzonym z wynikiem na poziomie co najmniej 60%, uzyskane w Rzeczypospolitej Polskiej;
  5. świadectwo nabycia uprawnień do wykonywania zawodu tłumacza przysięgłego wydane przez Ministra Sprawiedliwości, o którym mowa w art. 5 ust. 2 ustawy z dnia 25 listopada 2004 r. o zawodzie tłumacza przysięgłego (Dz. U. z 2019 r. poz. 1326) albo zaświadczenie potwierdzające wpis na listę tłumaczy przysięgłych.
  6. Kartę Polaka.

 

[1] Katalog dokumentów może ulec zmianie, gdyż rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie rodzajów dokumentów poświadczających znajomość języka, w którym odbywa się kształcenie na studiach nie zostało jeszcze wydane.

Informacje na temat opłat

0 zł

opłaty wpisowej

0 zł

opłaty rekrutacyjnej w podstawowym terminie rekrutacji

0 zł

za orzeczenie lekarza medycyny pracy w placówkach Grupy LUX MED

0 zł

więcej w przypadku płatności czesnego w 10 ratach

Wysokość czesnego na kierunku fizjoterapia – jednolite studia magisterskie

Czesne – wysokość
I rok II rok III rok IV rok V rok
Płatność jednorazowa 8 000 zł 8 500 zł 9 000 zł 9 000 zł 9 000 zł
Płatność
w 2 ratach semestralnych
4 000 zł 4 250 zł 4 500 zł 4 500 zł 4 500 zł
Płatność w 10 ratach 800 zł 850 zł 900 zł 900 zł 900 zł

 

Wysokość czesnego na studiach podyplomowych:

 

Fizjoterapia w sporcie zawodowym i amatorskim

Czesne: 10 000 zł

Zarządzanie jakością w ochronie zdrowia

Czesne: 10 000 zł

Nowoczesne zarządzanie w ochronie zdrowia

Czesne: 10 000 zł

 Rok akademicki 2025/26
Płatność jednorazowa 10 000 zł
Płatność w 2 ratach semestralnych 2 x 5 000 zł
Płatność w 10 ratach 1 000 zł

Terminy płatności w roku akademickim 2025/2026

Czesne za dany rok akademicki może być płatne:

  1. jednorazowo za cały rok akademicki – najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych,
    od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*;
  2. w dwóch równych ratach semestralnych – pierwsza rata płatna najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*;
  3. w dziesięciu równych ratach – pierwsza rata płatna najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych, od dnia otrzymania powiadomienia z Uczelni o przyjęciu na pierwszy rok studiów*,  kolejne raty płatne w terminach do:

a) 31 października 2025;

b) 30 listopada 2025;

c) 31 grudnia 2025;

d) 31 stycznia 2026;

e) 28 lutego 2026;

f) 31 marca 2026;

g) 30 kwietnia 2026;

h) 30 maja 2026;

i) 30 czerwca 2026.

 

Opłaty czesnego są na następujący rachunek bankowy Uczelni: 

80 1600 1462 1715 1005 0000 0005,

IBAN: PL80 1600 1462 1715 1005 0000 0005

SWIFT: PPABPLPKXXX

tytułem: imię i nazwisko studenta, kierunek studiów, rodzaj opłaty

*W przypadku złożenia przez osobę przyjętą na studia pisemnej rezygnacji ze studiów przed
1 października
, osobie tej przysługuje zwrot wpłaconego czesnego w całości.

 

Rekrutacja na fizjoterapię – złóż swoją aplikację

Rekrutacja w terminie podstawowym na studia na kierunku fizjoterapia w Wyższej Szkole Nauk Medycznych w Warszawie kończy się 18 lipca 2025 r. o godz. 23.59.

    Dane osobowe

    Podstawowe informacje

    Numer identyfikacyjny

    Pracownik Grupy LUX MED

    Pracownik Grupy LUX MED posiadający zaświadczenie od pracodawcy?

    Dane kontaktowe

    Adres zamieszkania

    Adres korespondencyjny

    Adres korespondencyjny

    Dane kontaktowe

    Informacje o szkole

    Informacje dotyczące szkoły

    Informacje dotyczące olimpiad przedmiotowych

    Jestem laureatem lub finalistą ogólnopolskiej olimpiady przedmiotowej stopnia centralnego?

    Informacje dotyczące egzaminu dojrzałości/egzaminu maturalnego

    Oceny do postępowania rekrutacyjnego:

    Przedmiot 1

    Przedmiot 2

    Przedmiot 3

    Pozostałe wymagane informacje

    Oświadczenie o sprawności fizycznej

    Badanie lekarskie

    W przypadku kwalifikacji na pierwszy rok studiów chcę otrzymać bezpłatne skierowanie na badanie lekarza medycyny pracy w placówce LUX MED Sp. z o.o. celem uzyskania orzeczenia o braku przeciwwskazań zdrowotnych do podjęcia studiów na danym kierunku.

    Znajomość języka polskiego (obowiązuje wyłącznie cudzoziemców)

    Czy jesteś cudzoziemcem i ten rozdział Cię dotyczy?

    Biuro Rekrutacji Wyższej Szkoły Nauk Medycznych w Warszawie

    Szturmowa 2, Budynek A, piętro V

    02-678 Warszawa

    Tel: 22 339 37 80 

    Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

     

    Godziny pracy Biura Rekrutacji

    poniedziałek – piątek: 11.00-14.30

    Rekrutacja na studia podyplomowe – złóż swoją aplikację

      Wybór kierunku studiów


      Dane osobowe

      Podstawowe informacje

      Numer identyfikacyjny

      Adres zamieszkania

      Adres korespondencyjny

      Adres korespondencyjny

      Dane kontaktowe

      Informacje o wykształceniu


      Informacje o ukończonej szkole wyższej

      Biuro Rekrutacji Wyższej Szkoły Nauk Medycznych w Warszawie

      Szturmowa 2, Budynek A, piętro V

      02-678 Warszawa

      Tel: 22 339 37 80 

      Email: rekrutacja@wsnm.edu.pl

       

      Godziny pracy Biura Rekrutacji

      poniedziałek – piątek: 11.00-14.30

      Biuro ds. Wsparcia Studentów i Dostępności

      Kandydaci z niepełnosprawnościami zamierzający ubiegać się o przyjęcie na studia w Wyższej Szkole Nauk Medycznych mogą zwracać się po poradę i pomoc do Biura ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

      Wszyscy kandydaci przechodzą postępowanie kwalifikacyjne, odpowiednie dla wybranego przez siebie kierunku studiów. Niezbędne informacje związane z procesem rejestracji na studia oraz szczegółowe wymogi rekrutacyjne znajdują się w zakładce rekrutacja.

      Wyższa Szkoła Nauk Medycznych nie wprowadza żadnych ulg lub zwolnień z egzaminów dla osób z niepełnosprawnościami.

      Jedyny egzamin jaki jest przewidywany w rekrutacji na rok akademicki 2025/26 to egzamin z języka polskiego dla cudzoziemców, którzy nie posiadają udokumentowanej znajomości z języka polskiego na poziomie min. B1.  Kandydat może wnioskować o dostosowanie formy egzaminu do  jego potrzeb wynikających z sytuacji zdrowotnej.

       

      Studia na kierunku fizjoterapia wymagają sprawności fizycznej i umiejętności pływania

      w procesie rekrutacji konieczne jest złożenie oświadczenia w tym zakresie – w przypadku pytań lub wątpliwości dotyczących oświadczenia, również możliwy jest kontakt z Biurem ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

       

      Jeżeli nie masz dostępu do komputera (lub innego urządzenia, również mobilnego) lub Internetu, możesz także skorzystać z pomocy Biura ds. Wsparcia Studentów i Dostępności.

       

      Zadzwoń i uzyskaj niezbędne informacje lub umów się na spotkanie

      Biuro ds. Wsparcia Studentów i Dostępności:

      Kierownik: mgr Agnieszka Rzeźnik

      e-mail: dostępnosc@wsnm.edu.pl

      tel.: 22 339 37 80